26 de septiembre de 2011

Brownie estil Anna

Aquesta recepta és una invenció meva a partir d'una recepta que vaig trobar per internet. Com sempre, he canviat algunes coses. *El nom del pastís li poso perquè la primera vegada que l'he fet ha estat com a regal per a una amiga que es diu Anna :)

Ingredients:
- 3 cullerades grans de mantega
- 6 cullerades de xocolata instantània
- 3 cullerades de farina
- 1 sobre de llevat
- 4 cullerades fines de sucre
- 2 ous batuts
Per decorar i donar gust:
- chocolata negra 70%
- galetes

Preparació:
- Posem la mantega al foc o al microones fins que quedi líquida. Aboquem les cullerades de xocolata i removem poc a poc, quan la pasta quedi ben lligada, hi posem la resta d'ingredients en l'ordre en que apareixen en la llista. Removem bé i ho aboquem en un recipient prèviament impregnat amb mantega.
Una vegada tenim el recipient ple, posem petits trossos de xocolata per tota la superfície o els endinsem dins la massa, fem el mateix amb les galetes i en reservem una o dues. Aquestes les trosseguem dins una petita bossa de plàstic amb la mà de morter fins que quedi un polsim. Aquesta pols la posem sobre el pastís i el fiquem al forn durant uns 30-35 minuts a 170ºC. Espero que quedi bo!! :) Que aprofiti!

*************************************************************

Esta receta es una invención mía creada a partir de una receta que encontré por internet. Como siempre he cambiado algunas cosas. *El nombre del pastel se lo pongo porque la primera vez que lo he hecho ha sido como regalo para una amiga que se llama Anna.

Ingredientes:
- 3 cucharadas colmadas de mantequilla
- 6 cucharadas de chocolate instantáneo
- 3 cucharadas de harina
- 1 sobre de levadura
- 4 cucharadas rasas de azúcar moreno
- 2 huevos batidos
Para decorar y dar gusto:
- chocolate negro 70%
- galletas

Preparación:
- Calentamos la mantequilla en un cazo o en el microondas hasta que quede líquida y añadimos el chocolate y removemos poco a poco, hasta que quede bien ligado. Después añadimos el resto de ingredientes por el orden en que aparecen en la lista, removemos y añadimos en un recipiente anteriormente bañado con mantequilla caliente.
Una vez el recipiente está lleno, añadimos el chocolate en trozos dejándolo en la superficie o introduciéndolo hasta el fondo para que quede entre el pastel. Hacemos lo mismo con las galletas, y reservamos una o dos. Las metemos en una bolsa de plástico y las rompemos con una mano de mortero hasta que quede un polvito que utilizaremos como decoración final.
Horneamos 30-35 minutos a 170ºC y comprobamos que esté hecho.
¡Espero que quede rico! ¡Qué aproveche!

No hay comentarios:

Publicar un comentario